Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Celem projektu jest rozwój elektroniczny usług publicznych dla obywateli poprzez wdrożenie zintegrowanej platformy wymiany danych w Gminie Miejskiej Hrubieszów. Celem szczególnym projektu jest stworzenie systemu zarządzania zasobami wraz z wzmocnieniem zastosowań TIK dla e-administracji, w formie zintegrowanej platformy wymiany danych dla wspólnego środowiska informacyjnego. Projekt zakłada kilka celów dot. Zwiększenia TIK w życiu codziennym mieszkańców, przedsiębiorców i administracji publicznej. Efektem realizowanego projektu są e-usługi, oparte na zapleczu informatycznym.
Zintegrowana platforma wymiany danych dostępna pod adresem https://e-platforma.miasto.hrubieszow.pl umożliwia interesantom korzystanie m.in. z następujących e-usług:
Wsparcie techniczne serwisu (+48) 503-040-077 / serwis@infosoftware.pl