Numer rachnku bankowego: 89 1240 2829 1111 0000 4027 0241.
Informujemy, że wszelkich wpłat należy dokonywać na wskazany wyżej rachunek bankowy Urzędu Miasta Hrubieszów.
W przypadku należności z tytułu podatku rolnego, leśnego oraz od nieruchomości lub łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych wpłat można dokonywać również na rachunek indywidualny podatnika wskazany w otrzymanej decyzji wymiarowej.
W przypadku należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami wpłat można dokonywać na rachunek indywidualny wskazany w zawiadomieniu o wysokości opłaty.
Od najbliższego poniedziałku, tj. 16 marca, budynki Urzędu Miasta Hrubieszów będą dostępne wyłącznie dla pracowników.
Prosimy, by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie.
Rząd zapowiada, że terminy urzędowe zostaną wydłużone.
Apelujemy, by z urzędnikami kontaktować się za pośrednictwem internetu lub telefonicznie:
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Hrubieszów będzie można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie zamkniętej koperty do wystawionych urn umieszczonych przy wejściach do budynków Urzędu przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 oraz ul. 3 Maja 15. Koperty należy opisać nazwą wydziału oraz opatrzyć numerem telefonu celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów.
W tych sprawach pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego będą przyjmować osobiście na parterze Urzędu przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 w następujący sposób:
WZORY PISM, OBSŁUGA ZDALNA, ODPOWIEDZI
Wnioski i dokumenty są do pobrania na stronie internetowej Urzędu Miasta w zakładce Urząd Miasta/ Elektroniczna Skrzynka Podawcza oraz formularze do pobrania https://www.miasto.hrubieszow.pl/formularze
Wszelkie informacje czy pomoc w uzupełnieniu dokumentów urzędnicy będą udzielać telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wykaz wszystkich telefonów jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta. Te najważniejsze zostały wyszczególnione poniżej.
O decyzji mieszkańcy będą informowani telefonicznie, a jej przekazanie nastąpi za pośrednictwem operatora pocztowego, z zastrzeżeniem szczególnych przypadków.
Wszelkie opłaty związane z załatwianymi sprawami można realizować przelewami bankowymi albo pocztowymi.
Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, przypominamy, że urząd – jak każdy pracodawca – musi się liczyć z nieobecnością pracowników korzystających z prawa opieki nad dziećmi, a także zezwala na pracę zdalną tym osobom, które ze względów zdrowotnych nie powinny narażać się na ryzyko zakażenia.
NAJWAŻNIEJSZE DANE KONTAKTOWE URZĘDU: