Skarbnik Miasta - Marta WOŹNICA
Dane kontaktowe:
tel. 84 696 23 80 wew. 53 e-mail: m.woznica@miasto.hrubieszow.pl pokój nr 13 na piętrze Urzędu Miasta Hrubieszów (ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1).
Skarbnik nadzoruje bezpośrednio pracę:
- Wydziału Finansowo-Podatkowego
Do zadań Skarbnika należy:
1) kierowanie w imieniu Burmistrza gospodarką finansową Miasta i wykonywanie budżetu zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa w tym zakresie; 2) wykonywanie zadań głównego księgowego budżetu Miasta Hrubieszów; 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonanie zadań finansowych przez jednostki organizacyjne Miasta objęte budżetem; 4) opracowanie i wykonywanie budżetu; 5) przygotowywanie projektów uchwał w sprawach podatków i opłat lokalnych; 6) opracowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Burmistrza, dotyczących rachunkowości, obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania inwentaryzacji i innych. 7) realizacja scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT; 8) dokonywanie kontrasygnaty czynności prawnych, jeżeli czynność ta może spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych; 9) opiniowanie decyzji mających wywołać skutki finansowe dla miasta; 10) opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej miasta oraz zgłaszanie propozycji i wniosków Burmistrzowi; 11) nadzór nad prowadzeniem rachunkowości Urzędu i Organu oraz jednostek organizacyjnych, 12) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 13) dokonywanie wstępnej kontroli, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; 14) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; 15) analiza wykonywania budżetu miasta oraz inicjowanie propozycji zmian w budżecie miasta; 16) nadzorowanie przygotowania dokumentów związanych z udzieleniem absolutorium i współpraca przy opracowywaniu raportu o stanie miasta; 17) sporządzanie bilansów i odpowiedniej sprawozdawczości; 18) nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych z zakresu podatków i opłat lokalnych, 19) prowadzenie spraw w zakresie wykonania uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w zakresie pozyskiwania środków w postaci kredytów, pożyczek i emitowanych papierów wartościowych w bankach krajowych i zagranicznych w celu zapewnienia finansowania zadań ujętych w budżecie Miasta, 20) monitorowanie długu Miasta, 21) przygotowanie i opracowanie informacji za pierwsze półrocze i sprawozdania rocznego o przebiegu wykonania budżetu Miasta.
|