Poszukujemy kandydatów na stanowisko „inspektor ds. obsługi mieszkańców”.
Główne obowiązki:
- Wdrażanie Programu Karty Mieszkańca.
- Promocja Programu Karty Mieszkańca.
- Obsługa interesantów.
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy,
- Posiadanie wykształcenia wyższego,
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w obszarze informacji gospodarczej, inwestycji, obsługi inwestorów, współpracy z przedsiębiorcami,
- Obywatelstwo polskie,
- Niekaralność,
- Nieposzlakowana opinia.
Predyspozycje osobowościowe:
- Gotowość do uczenia się i samorozwoju,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odporność na stres,
- Kreatywność,
- Umiejętność organizowania czasu pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kreatywnym Centrum Edukacji i Współpracy Gospodarczej w Hrubieszowie, ul. Staszica 9, 22 - 500 Hrubieszów lub przesłać drogą pocztową na adres: Kreatywne Centrum Edukacji i Współpracy Gospodarczej w Hrubieszowie, ul. Staszica 9, 22-500, do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 9:00
Inspektor ds. obsługi mieszkańców – ogłoszenie w BIP