W ramach projektu pn. „Cyfrowy Urząd w Twoim domu - Elektroniczna administracja blisko Mieszkańców Miasta Hrubieszowa”, dofinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, funkcjonuje E-platforma elektronicznej administracji.
Zintegrowana platforma wymiany danych dostępna pod adresem https://e-platforma.miasto.hrubieszow.pl umożliwia interesantom korzystanie m.in. z następujących e-usług:
Celem projektu jest zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych oraz wzrost dostępności e-usług dla mieszkańców Hrubieszowa, co przyczyni się do:
Wsparcie techniczne serwisu (+48) 503-040-077 / serwis@infosoftware.pl
Wartość całkowita projektu: 2 580 306,00 zł
Dofinansowanie: 2 116 976,00 zł
Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie objętego Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Zapraszamy do Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany, który mieści się w budynku Urzędu Miasta Hrubieszów, przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1.
Profil zaufany potwierdzą upoważnieni pracownicy Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Hrubieszów, pok. nr 18: