Urząd Miasta Hrubieszów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom mieszkańców wprowadził usługę „Mobilny Urzędnik”, polegającą na obsłudze Klientów poza siedzibą Urzędu.
Usługa skierowana jest do osób zamieszkałych w granicach administracyjnych Miasta Hrubieszów, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub z racji starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Hrubieszów.
1) telefonicznie w sekretariacie Urzędu pod numerem telefonu 84 696 23 80 wew. 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30,
2) wysyłając e-maila na adres: um@miasto.hrubieszow.pl.
1) udzieli pomocy w wypełnieniu dokumentów,
2) udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą,
3) przyjmie wypełnione i podpisane dokumenty i dostarczy je w zamkniętej kopercie do sekretariatu w Urzędzie w dniu ich otrzymania.
Więcej informacji można uzyskać osobiście w Urzędzie Miasta Hrubieszów, ul. mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 – podinspektor ds. społecznych pok . 16 lub pod nr tel. 84 696 23 80 wew. 24.